گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

برای طنز نوشته هایم چه زیبا گریستم

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

اقا اجازه ما میخواهیم هیچ کاره شویم!

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ب.ظ



در اینده میخواهید چ کاره شوید؟
اجازه اقا
من میخواهم در اینده هیچ کاره شوم کسایی ک هیچ کاره شده اند به خیلی جاها رسیده اند مثلا من خودم دیدم پدرم به پسر سر کوچه مان میگوید همه کاره و هیچ کاره!خودم هم دیدم ک فقط او کنار خیابان می ایستد و چیزهایی در گوش مردم میگوید و حالا هم پورشه دارد اما مامان نیلو به او میگوید ولگرد خیابانی و همه اش مرا دعوا می کند ک میخواهم مثل او بشوم
دیشب هم در اخبار یک هیچ کاره را نشان داد که خیلی هم معروف بود و همه اورا میشناختند حتی آجی فروغ من ک 2سال از من بزرگ تر است همیشه اتاقش بهم ریخته است و پدرم میگوید اندازه دانه ی جو هم نمیفهمد!
من تصمیم گرفتم که در اینده هیچ کاره ای مثل اون اقاهی ک در تلویزیون نشون داد شود او همیشه همراه رئیس جمهور است و با او به هتل های باکلاس می رود و سر میز با او مینشیند و حتی در اون سالنی ک همه ی صندلیهایش سبز است و همه یک بلندگو جلویشان است و باز هم داد میزنند و دعوا می کنند ,هم همراه او هست او حتی در ماشین هایی میشیند ک خیلی بزرگ و جا دار است و شیشه ی دودی دارد .
از همه مهم تر این که رئیس جمهور هم همراه او هست من او را الگوی خودم قرار دادم و میخواهم هیچ کاره شوم و به جایی برسم ک رئیس جمهور همراه من حرکت کند!
اقا اجازه تموم شد...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی