گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

برای طنز نوشته هایم چه زیبا گریستم

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

روحانی:به من سیبزمینی هدیه بدهید

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ



در نشست خبری مطرح شد/

روحانی:سیب زمینی به من هدیه دهید


با به چال رفتن چند تن از دسترنج کشاورزان و تعدیل جایگاه سیبزمینی در بازار طبق اخرین اخبار به دست امده سیب زمینی در امریکا با ارزش شد

این گرانی که با واکنش جالب اوباما رو ب رو شد رئیس جمهور کشورمان را واکنش وادار کرد

اقای روحانی با اعلام امادگی برای خروج سیب زمینی ها از خاک افزودند:به من سیبزمینی هدیه دهید !!!ایشان همچنین هدیه دادن سیب زمینی به لاروف را یکی از اقدامات قابل تامل خوانده و ان را نماد حمایت از کشاورزان دانست و در یک اقدام نمادین سیب زمینی پاپیونی شده را به احمدی نژاد هدیه داده و ایشان را دوست خود خطاب کرد.

در حاشیه این نشست ایشان به وام 25ملیونی خودرو اشاره کرده و اضحار داشتند:مشکل این وام تا صد روز دیگر حل خواهد شد و کلید مشکلات در دست من است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵

نظرات  (۲)

Dear Mitchell,Well, thank you very much! That is a very nice compliment. The book that was mailed to you looks interesting. The picture on the cover makes me think that I wouldn’t like to run into a Cranky Crocodile! I haven’t read this book before. Can you tell me your favorite part of the stros?From,Mry. Moore
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۵ http://earlynaija.com/breakdown-define.html
ok tack ska försöka med det nästa gÃ¥ng jag klistra in nÃ¥got. kan jag ändra den texten som är i mitt näst sista inlägg till den jag brukar ha? eller kan du göra det? ”lite halvförvirrad”

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی