گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

برای طنز نوشته هایم چه زیبا گریستم

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

موضوع انشا:یک مسئول چه وضایفی دارد؟

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ


موضوع انشا

یک مسئول چ وظایفی دارد؟

به نام خدا

یک مسئول وظیفه دارد دارد که هرجا دلش خواست برود او چون مسئول است خیلی دوست دارد که مسئولیتش را به خوبی انجام دهد ,مثلا اگر دوست داشت میتواند به یک مراسم رفته و به یکی دیگر نرود چون جزو وظایف او نیست اما پدرم که همیشه سرش در روزنامه است و مادرم میگوید بخاطر روزنامه است ک کچل شدی همیشه به من میگوید که بچه تو گول نخور مسئولین فقط جایی میروند که برایشان تبلیغ باشد.اما من نمیفهمم که چرا هر مجلسی که میروم تبلیغ بازی نمیکنند اخه من دوست داشتم یک تبلیغ را از نزدیک ببینم!

مادرم هم میگوید تو وقتی بزرگ شدی هرجا که تو را دعوت کردند برو چون نشانه ی ادب تو است و برای تو احترام قائل شدند که تو را دعوت کردند اما من نمیدانم چرا وقتی همراه پدرم به مجلس رسمی میروم همه اش مجری میگوید که ما از مسئولین دعوت کردیم اما هیچ کدام تشریف نیاوردند همیشه صندلی های جلو خالی است و من فکر میکنم که حتما انها ادب ندارند که نمی ایند اما خواهرم میگوید که حتما این مجلس ها مخالف انها بوده که نیامدند.من نمیدانم که کدام یک از آنها درست میگویند اما میدانم که وظیفه ی هر مسئولی هست که هرجا دلش خواست نرود.

این بود انشای من


پ.ن:عکس مربوط به نشست سراسری کتاب خوان است که با وجود فرستاده شدن دعوت نامه برای مسئولان هیچ یک از مسئولین به جز امام جمعه محترم نیامده و صندلی های جلو خالی می باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳

نظرات  (۵)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۱ صآب خونـِ


برگرفته شده از: وبلاگ ترانه های ماندگار پارسی http://taranehparsi.blog.ir/
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۳ صآب خونـِ
سلام
اگه دوست داشتید و موافق بودید خبر دهید وبلاگ های هم رو دنبال کنیم :)
+ امضا صآب خونه
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۸ مصطفی فتاحی اردکانی
همان بهتر که نیامدند...
هم آنها که مسئولند هم آنهایی که سودای مسئولیت دارند
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۲ مجتبی کمالی
مسئولین و کتاب ؟؟؟!!!!!!! یادش بخیر دوران دبیرستان بهش میگفتیم آرایه متناقض نما  یا پارادوکس 

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۲ صآب خونـِ
دنبالید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی