گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

برای طنز نوشته هایم چه زیبا گریستم

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بلاخره سایت مخصوص ما شروع به کار کرد

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۸ ب.ظ
به قیافه‌اش میخورد، از حکام عرب حاشیه خلیج فارس باشد، مخصوصا با آن بشکه نفتی که زیر بغلش زده! بعدی هم شبیه این روشنفکرهای کافه نشین است با آن پیپ توی دستش. بعدی که دیگر لباسی با طرح پرچم آمریکا تنش است و تکلیفش روشن است. بعدی سربازی است در لباس نظامیان رژیم صهیونیست و اما آخری قیافه‌اش میخورد از همین مدیرهایی باشد که فیشهای حقوقی چند میلیون تومنی‌شان جدیدا رو شده؛ صندلی را برداشته است و دارد فرار میکند. دو تا آقازاده‌های تخسش هم آویزان صندلی باباجانشان هستند.
اینها نمادهایی هستند که روی هدر سایت «راه راه» قرار دارند و با حالتی مستاصل در حال فرار هستند.
 
 
این سایت طنز و کاریکاتور که به نشانیrahrahtanz.ir  امروز و همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) رسما آغاز بکار کرده، از همان روی هدر تکلیفش را روشن کرده و گفته که قرار است آنجا حال چه کسانی را بگیرد تا بقیه حال کنند! این قضیه حال گرفتن و حال دادن در بخش درباره ما سایت اینطور توضیح داده شده:
 
«نمیدانم قانون بقای حال را در عرصه طنز و طنازی شنیده‌اید یا نه! خلاصه‌اش میشود اینکه اگر طنز خواندن حال می‌دهد، بخاطر این است که دارد حال بعضی‌ها را میگیرد! دعوا نداریم اما اگر طنزمان یک کم حال کسی را گرفت تقصیر ما نیست. آنهایی هم که احتمالا قرار است حالشان گرفته شود هر کدام یک نماینده روی هدر سایت دارند.»
 
سایت طنز و کاریکاتور «راه راه» یک ماهی میشود که فعالیت آزمایشی اش را شروع کرده اما از امروز رسما آغاز بکار کرده است. طراحی سایت شبیه صفحات کمیک استریپ است و خطوط کج آن باعث شده تا با بقیه سایتها یک کم تفاوت داشته باشد. اما بخشهای سایت خیلی پیچیده نیست. اگرچه در قسمت منوی سایت میتوانید بصورت دسته بندی شده به مطالب قبلی در موضوعات و قالبهای مد نظرتان دسترسی پیدا کنید، اما برای مرور روزانه سایت و خواندن مطالب جدیدتر کافی است هر روز همان پنجره اول که عنوانش تیتر یک است را ببینید. در قسمت پیشخوان میتوانید جدیدترین نشریات سایت مثل مجله طنز راه راه را ببینید و دانلود کنید. در بخش طنز فوری، طنزهای کوتاه که به اتفاقت یا مناسبتهای روز اختصاص دارد قرار گرفته است که امروز مطلبی درباره سالروز بر ایران در برابر آمریکا در جام جهانی 1998 آنجا قرار دارد. طنز صوتی و ویدئوهای طنز هم که تکلیفشان روشن است. اگر به بخش نشریات بروید، شماره های قبلی مجله راه راه هم در دسترس هستند و قابل دانلود. اگر اهل کاریکاتور باشید هم میتوانید کاریکاتورهایی با موضوعات روز را در این سایت ببینید.
 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۸