گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

برای طنز نوشته هایم چه زیبا گریستم

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

میخواهید در آینده چه کاره شوید؟

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۹ ب.ظ

میخواهید در اینده چکاره شوید؟

به نام خدا

اقا اجازه ما میخواهیم در اینده سخنران شوم

من همیشه از تلویزیون میبینم که خیلی ها می آیند سخنرانی میکنند و همه انها را میشناسند و معروف هستند اما همیشه وقتی توی خانه بالای اوپن اشپزخانه میروم و شعار میدهم پدرم میگوید:بچه بیا پایین مگه تو رئیس جمهوری ک سخنرانی میکنی؟

اما من همیشه میگویم بابا من میخواهم سخنران بشم نه رئیس جمهور اما پدرم میگوید برو بچه اینهایی که تو توی تلویزیون میبینی پشتشان گرم است!البته گاهی فکر میکنم ک پدرم راست میگوید چون خیلی از انها حتی وسط حرف زدنشان فحش هم میدهند اما باز کسی بیرونشان نمیکند خب حتما پشتشان گرم است ک راحت فحش میدهند!

خاله طاهره ی من هم ک همیشه جایش جلوتلویزیون هست و همه اش بینیش چسب دارد و ناخن هایش پر از گل وبلبل هست و شبکه اونور ابی میبیند میگوید بچه تو را چه به سخنرانی کردن,تو اگر میخواهی معروف بشوی باید بروی انور آب !میگوید خیلی سخنران هایی ک تو میگویی از اونور اب اجازه میگیرند,اما من حرفش را گوش نمیدهم و میخواهم مثل کورش یک ایرانی معروف بشوم که همه میگویند خیلی ادم بزرگی بوده است ,ولی باز هم نمیدانم چرا فکر میکنم کورش زیادی ایرانی است, هرچی باشد باید ادم یکم از خارجیها برنامه بگیرد ,پس من یک سخنران معتدل میشوم که نه مثل کورش خیلی ایرانی باشم ن مثل بعضی سخنران ها همه اش خارجی فکر کنم

من میخواهم یک سخنران معتدل شوم.


پ.ن:میخوام دوستانی ک مطالبمو میخونن به چالش کی بهتر مینویسه دعوت کنم!اونم برای نوشته طنز!

هرکسی این چالش رو قبول میکنه توی نظرات اعلام کنه ک برم و از مطالبشون استفاده کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی