گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

برای طنز نوشته هایم چه زیبا گریستم

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

چگونه با ماشین ایرانی شاد باشید!

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ

راهکار اصلی و تاثیرگذار ترین کار داشتن افکار مثبت است.
شما وقتی سوار ماشین ایرانی میشوید باید ذهن خلاق و زیبا داشته باشید.
۱- وقتی که از لای پنجره ها باد داخل می آید و سروصدایی ایجاد میکند شما فرض کنید که چهچه بلبل یا صدای موج است که وجود این صداها دست شما نیست, با این فکر شما کلی از این صداها لذت برده و لحظاتی ناب را در ماشین خود خواهید داشت!
اگر وقتی گاز میدهید و عقربه ی بنزین بالا و پایین میرود, میتوانید به این فکر کنید که ماشین شما تولید بنزین میکند و با هر گاز باک بنزین شما پر و باهر ترمز خالی میشود!پس تمام تلاش خود را میکنید که بی وقفه برانید!
۲- اگر کلید کولر را میزنید و بخاری روشن میشود, میتوانید فرض کنید که ماشین شما هوشمند است و میتواند از احتیاج بدن شما اگاهی پیدا کند!شاید بدن شما در گرما نیاز بیشتری به گرما دارد و شما نمیفهمید!
۳- اگر سی میلیون پول دادید و ماشین خریدید اما سیستم صوتیش فقط دو باند جلو دارد میتوانید فرض کنید که صندلی های جلو میدان اصلی جشن است و صندلی های عقب برای تماشاچی هاست, با این فکر شما میتوانید از ته مانده صدای دستگاه پخش استفاده کنید و در انتها، دستتان را خیلی با کلاس بالا بیاورید و برای خواننده دست بزنید و از اعماق وجود داد بزنید:آهنگ بعد! تا سرنشینان جلو صدای شما را بشنوند!
۴-اگر شیشه بالاکن صندلی عقب دستی است, شما در هر بار بالا و پایین کردن شیشه میتوانید فرض کنید که در باشگاه مشغول دمبل زدن هستید اما حواستان باشد زیاد جو گیر نشوید چون این دسته ها طاقت ندارند و ممکن است دمبل در دستان شما بشکند!
با همچین افکار مثبتی همیشه و با هر ماشینی میتوانید شاد باشید!


میتونید این مطلب رو در این سایت مشاهده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی