گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

برای طنز نوشته هایم چه زیبا گریستم

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

چگونه با ماشین ایرانی شاد باشید!

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ

راهکار اصلی و تاثیرگذار ترین کار داشتن افکار مثبت است.
شما وقتی سوار ماشین ایرانی میشوید باید ذهن خلاق و زیبا داشته باشید.
۱- وقتی که از لای پنجره ها باد داخل می آید و سروصدایی ایجاد میکند شما فرض کنید که چهچه بلبل یا صدای موج است که وجود این صداها دست شما نیست, با این فکر شما کلی از این صداها لذت برده و لحظاتی ناب را در ماشین خود خواهید داشت!
اگر وقتی گاز میدهید و عقربه ی بنزین بالا و پایین میرود, میتوانید به این فکر کنید که ماشین شما تولید بنزین میکند و با هر گاز باک بنزین شما پر و باهر ترمز خالی میشود!پس تمام تلاش خود را میکنید که بی وقفه برانید!
۲- اگر کلید کولر را میزنید و بخاری روشن میشود, میتوانید فرض کنید که ماشین شما هوشمند است و میتواند از احتیاج بدن شما اگاهی پیدا کند!شاید بدن شما در گرما نیاز بیشتری به گرما دارد و شما نمیفهمید!
۳- اگر سی میلیون پول دادید و ماشین خریدید اما سیستم صوتیش فقط دو باند جلو دارد میتوانید فرض کنید که صندلی های جلو میدان اصلی جشن است و صندلی های عقب برای تماشاچی هاست, با این فکر شما میتوانید از ته مانده صدای دستگاه پخش استفاده کنید و در انتها، دستتان را خیلی با کلاس بالا بیاورید و برای خواننده دست بزنید و از اعماق وجود داد بزنید:آهنگ بعد! تا سرنشینان جلو صدای شما را بشنوند!
۴-اگر شیشه بالاکن صندلی عقب دستی است, شما در هر بار بالا و پایین کردن شیشه میتوانید فرض کنید که در باشگاه مشغول دمبل زدن هستید اما حواستان باشد زیاد جو گیر نشوید چون این دسته ها طاقت ندارند و ممکن است دمبل در دستان شما بشکند!
با همچین افکار مثبتی همیشه و با هر ماشینی میتوانید شاد باشید!


میتونید این مطلب رو در این سایت مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۴۴