گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

...سری سبز دارم و زبانی سرخ ,نشسته ام منتظر باد

گل پسر

برای طنز نوشته هایم چه زیبا گریستم

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها

مشکلات اینده ی محیط زیست اردکان تقصیر احمدی نژاد است


اقای محیط باشی که خواست اسمش فاش نشود در پی سخنرانی در مرکز شهر از همشهریان اردکانی خود خواست تا زباله های خود را در پارک دفع کنند

ایشان که به شدت نگران دفع زبالات و حفظ محیط زیست هستند افزودند:ما حتی میتوانیم برای حفاظت بیشتر از محیط زیست از کارخانه ها خواسته که نخاله های کارخانه ای خود را در منبع آب آشامیدنی! بریزند ایشان در ادامه به این نکته اشاره کردند که ریختن زبالات در منبع آب منازل آلودگی زیست محیطی نداشته و آب موجود در این منابع, زباله ها را تجزیه میکند!

اقای محیط باشی به دفع زبالات کارخانه ی شیشه در معدن نیوک اشاره کرده و افزودند: ما خوشحالیم که همه به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کرده و جلوی چشم بزرگان شهر به دفع زبالات در جای جای شهر میپردازند و همه با سکوتشان از صنایع حمایت میکنند!

این مقام مسئول ک تاکید داشت اسمش فاش نشود فرمود:ما به تبعیت از دولت هرچی دم دستمان آمد دفن میکنیم شهردار و فرماندار و بخش دار در ایجاد آلودگی های صنعتی و زیستی مقصر نیستند چرا که همه آگاهند که سرچشمه ی همه ی مشکلات احمدی نژاد است!

همچنین ایشان این مژده را دادند که برای افتتاحیه "پارک,دفن" در اردکان از اقای احمدی نژاد دعوت به عمل می آید تا در صورت بروز مشکل در دفع زبالات، مقصر در محل حضور داشته باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کردند که ورود صنایع بیشتر باعث پیشرفت شهر شده است و مرگ و میر نوزادان و سقط جنین نیز از علائم کمبود صنایع است که باید هرچه زودتر پیگیری و برای احداث هرچه بیشتر صنایع اقدام شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷

نظرات  (۲)

۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۴ محمد صابر نی ساز
:)))))

احسنت

بسیار عالی
بسیار
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۹ حسین بوذرجمهری
سلام
باحال بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی